Door Karst werd ik benaderd voor het ontwerpen van een logo voor zijn nieuwe bedrijf. Het bedrijf verkoopt sokken met dierenprints gemaakt door Afrikaanse designers. Naast dat het onwijs leuke sokken zijn om te hebben steun je ook nog dieren in het wild, gezien een deel van de opbrengst daar naar toe gaat. Dit was dan ook belangrijk om in het logo te verwerken.

Voor Pepperfield ging ik aan de slag met een korte animatie van slechts 14 seconden. Ik kreeg een tekst aangeleverd en maakte daarbij een passende animatie die gebruikt zal gaan worden tijdens een pitch.

Styf is een learning platform voor jongeren. Op de website komen (uitleg)video’s te staan. Ik werd gevraagd het intro te maken wat gebruikt gaat worden bij deze video’s.

Een goede manier om je naamsbekendheid uit te breiden of iets leuks toe te voegen aan je Instagram is het maken en gebruiken van Instagram GIFjes. Ik maakte ze in eerste instantie voor mijn eigen bedrijf, maar maak ze nu ook met veel plezier voor anderen.

kaartenserie kalm

Kalm zet zich in om deze jongeren een steuntje in de rug te geven en ze te laten weten dat ze niet alleen zijn. Dit doen ze door middel van kaartensets, waarvoor ik drie ontwerpen maakte.

NiceDay is een bedrijf dat zich inzet om jongeren met psychische problemen te ondersteunen. Voor de behandeling die zij bieden, maakte ik een uitleganimatie.

Hier een aantal korte GIF’s die ik animeerde. Deze GIF’s maakte ik in mijn vrije tijd, omdat ik dit gewoon heel erg leuk vind om te doen.

Naast het illustreren vind ik het ook onwijs leuk om af en toe te spelen met composities en hier patronen van te maken.

Voor een nieuw restaurant concept maakte ik een korte commercial. Deze is er op gericht om de talloze mogelijkheden van het pand te benadrukken.

10/30